نوشته شده توسط : نیلوفر

فیلم ایثار به محصول 2022 آمریکا به کارگردانی J. Januar. این فیلم به نویسندگی دیلارد و جاناتان استوارت در 27 نوامبر 2022 با بودجه 90 میلیون دلاری اکران شد که همچنین توسط سونی پیکچرز تامین مالی شد و 21 میلیون دلار فروخت. این فیلم اگرچه نقدهای مثبت و خوبی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما توانست جوایز متعددی از جشنواره های مختلف از جمله جایزه جشنواره فیلم میدلبورگ و نامزدی سه جایزه بلک ریل را نیز از آن خود کند، اما در فروش عملکرد خوبی نداشت. بودن
فیلم Devotion محصول 2022 بر اساس رمان Devotion اثر آدام مکس ساخته شده است. تمام اتفاقات و داستان های این فیلم بر اساس وقایع واقعی است. بازیگرانی چون جاناتان میجرز، گلن پاول، کریستینا جکسون، توماس سادوسکی، دارن کاگاسوف و جو جوناس نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

نقد و بررسی فیلم آواتار 2022

 



:: برچسب‌ها: #فیلم#سریال#خارجی#فیلم_خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

معرفی سریال Cyberpunk: Edgerunners

داستان انیمیشن در مورد پسر بچه ای خیابانی است که برای زنده ماندن و زندگی تلاش می کند. او به گروه اج رانرز ملحق می شود و...

 

این انیمیشن خوش ساخت محصول کمپانی نتفلیکس است و در ژانر اکشن، ماجراجویی ساخته شده است. 



:: برچسب‌ها: انیمیشن Cyberpunk: Edgerunners , معرفی انیمیشن Cyberpunk: Edgerunners ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

Banshees of Inisherin 2022 درباره دو دوست قدیمی به نام‌های Padraic (با بازی کالین فارل) و Colm (با بازی Brendan Gleeson) است که در جزیره‌ای دورافتاده در سواحل غربی ایرلند زندگی می‌کنند. اما وقتی کوروم به طور غیرمنتظره ای به دوستی طولانی آنها پایان می دهد، پادریک تصمیم می گیرد از هر وسیله ای که لازم است برای اصلاح رابطه استفاده کند. اما این تصمیم پایانی تکان دهنده دارد..

این فیلم داستانی ساده دارد که در نگاه اول شاید قسمتی از سریال به نظر برسد. اما نویسندگی و کارگردانی بی عیب و نقص مارتین مک دونا موفق شده است که یک طرح ساده را به یک اثر انسانی تبدیل کند که اجراهای درخشانی را در سرتاسر آن به جا می گذارد.
قطعا شخصیت پردازی و ارتباط شخصیت ها با یکدیگر مهم ترین وجه فیلم «بانشی های اینشیرین» است که با ظرافت کامل بازنمایی شده است. مک دونا به خوبی حومه شهر را با مردم ساده اش توصیف کرده است. کشوری که خبری از پیچیدگی های شهرهای بزرگ نیست و حتی اتفاق بزرگی مثل جنگ های داخلی برای مردمش اهمیتی ندارد و تقریبا هیچ چیز از جنگ و اتفاقات اطرافش نمی دانند . فیلم در مقدمه این سوال را مطرح می کند که زندگی مردم جزیره اینشیرین چیزی جز تعاملات ساده روزمره بین مردم نیست و به هم خوردن این تمرکز باعث ایجاد یک بحران بزرگ می شود.

معرفی فیلم جدید و جذاب پیاز شیشه‌ای: یک چاقوکشی اسرارآمیز2022



:: برچسب‌ها: #فیلم#سریال#خارجی#فیلم_خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

سریال جدید سرویس استریم آمازون به نام کالبد The Peripheral در فضایی از آینده در ژانر علمی تخیلی پخش شد. 

فضای این سریال در دنیای آینده اتفاق می‌افتد. دنیایی که تکنولوژی پیشرفت فراوانی داشته و جهان کاملا تغییر کرده است. داستان فیلم، ارتباط زنی با جهان موازی است که در آن آینده‌ای تاریک را می‌بیند...

 



:: برچسب‌ها: سریال خارجی , معرفی سریال کالبد , سریال جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

وقتی سخن از فیلمی سرتاسر مبارزه تن به تن و اکشن به میان میآید، کمتر کسی پیدا میشود که سری فیلمهای جان ویک را ندیده باشد و از کشتار دسته جمعی و مهارت رزمی واقعگرایانه او شاخ در نیاورده باشد.

فیلم اکشن جان ویک با بازی کیانو ریوز، داستان قاتل و جلاد بزرگترین گروه مافیایی دنیا است که سالهاست بازنشسته شده، اما بعد از فوت همسرش و زورگویی چند اوباش، دوباره به میدان جنگ و نبرد بازمیگردد و خواب خوش برای کسی نمیگذارد. سری اکشن جان ویک که تا حالا سه فیلم از آن منتشر شده، یکی از بهترین  آثار ساخته شده در این سبک است که زبانزد همه مردم دنیا و فیلمبازان است.

اولین عنوان در فهرست دانلود فیلم اکشن با دوبله فارسی، قطعا سری جان ویک است. پس بدون هیچ تعللی به دانلود این فیلم پرداخته و اوج لذت از مبارزهرا تجربه کنید.

 



:: برچسب‌ها: #فیلم #اکشن #خارجی #فیلم_خارجی #فیلم_اکشن ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

کودک نمی تواند به تنهایی به سینما برود. این یکی از ویژگی های مهمی است که سینمای انیمیشن باید به آن توجه کند و از آن استفاده کند. این بدان معناست که یک مخاطب کودک می تواند دو همراه بزرگسال داشته باشد. برخی پول داده اند و باید لذت ببرند. بنابراین انیمیشن منصفانه باید تا حدی بزرگسالان را راضی کند. اگرچه در این سال ها انیمیشن های بزرگسالان ریک و مورتی را نیز دیده ایم. 

امروزه سایت های بسیار زیادی انیمیشن هارا با بهترین کیفیت با دوبله و یا زیرنویس فارسی در اختیار مخاطبان قرار می‎‌دهند برای معرفی یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود جدیدترین و محبوب ترین انیمیشن ها 24Movies می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: انیمیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

 در این مقاله لیست جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن خارجی رو گردآوری کردیم، اگر علاقه مند به دیدن فیلم های اکشن هستید فیلمی رو از این لیست از دست ندید.

Wrath of Man, IMDb: 7.1

جیسون استاتهام، یکی از اولین بازیگرانی که وقتی صحبت از فیلم‌های اکشن به ذهن می‌رسد، دوباره نقش اول را بازی می‌کند. یکی از جدیدترین فیلم‌های اکشن که با صحنه‌های هیجان‌انگیزش توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، Wrath of Man بر داستان پدری تمرکز دارد که سعی می‌کند انتقام پسرش را که توسط دزدان کشته شده است، بگیرد. می‌توان گفت که هیجان همیشه در اوج خود در فیلم است، جایی که ما تماشا می‌کنیم که نقش اصلی‌مان برای انتقام چه کاری انجام می‌دهد که اولین حرکت آن کار گرفتن در ماشین پول بانکی است. مطمئن شوید که به Wrath of Man فرصتی بدهید که جزو بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۲ خواهد بود.

 

 

Uncharted, IMDb: 6.7

یکی دیگر از بهترین فیلم های اکشن 2022 Uncharted است. در فیلمی که داستان دو شکارچی گنج را تماشا می کنیم، ماجراجویی همیشه در خط مقدم قرار دارد. ناتان دریک و شریکش ویکتور سالیوان با تیمی بدتر از دشمن روبرو می شوند، زیرا آنها به دنبال یک شهرک باستانی به نام الدورادو هستند. در حین تماشای وقایع این دو گروه که به دنبال یک گنج هستند، به یکباره خود را در فیلم می بینید. فراموش نکنید Uncharted، یک فیلم اکشن که از آن سیر نمی شوید را به لیست خود اضافه کنید.

 

 

The Northman، IMDb: 6.7

یکی دیگر از فیلم هایی که علاقه مندان به فیلم های اکشن و تاریخی نباید آن را از دست بدهند فیلم The Northman است. انتقام شاهزاده دوچرخه سوار را در این فیلم تماشا می کنیم که داستانی اکشن از قرن های گذشته را روایت می کند. آملث که در سنین جوانی در آستانه رسیدن به تاج و تخت است، پس از کشته شدن پدرش توسط عمویش مجبور به فرار از سرزمین خود می شود. عمویش که تاج و تخت را در دست گرفت حکم اعدام آملث را صادر کرد. از سوی دیگر آملث منتظر می ماند تا خشم او افزایش یابد و زمانی که قدرت خود را به دست آورد و بالغ شد، وعده انتقام دوباره برانگیخت. یکی از بهترین فیلم‌های اکشن ۲۰۲۲، The Northman با دنیای بصری‌ای که ارائه می‌کند تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

 

هیچکس، IMDb: 7.4

تنش، اکشن، هیجان، کنجکاوی... همه چیز را در این فیلم می توانیم بگوییم. تجربیات هاچ که یک مرد خانواده خوب است را در Nobody دنبال می کنیم که در آن لحظات پرتنش زیادی وجود دارد. هاچ که به دزدانی که یک شب وارد خانه آنها شده‌اند اجازه می‌دهد بدون هیچ عکس‌العملی آنها را فراری دهند، با این نگرش مورد علاقه همسر و فرزندش قرار می‌گیرد. هاچ که نمی تواند این وضعیت را بپذیرد و نمی تواند احساسات خود را که در گذشته سرکوب کرده بود پنهان کند، وارد دنیایی می شود که جنایت ها یکدیگر را تعقیب می کنند. با کنجکاوی تماشا می کنیم که او در این فیلم اکشن و مهیج چه کاری می تواند انجام دهد. اگر هنوز آن را تماشا نکرده اید، آن را امتحان کنید.

 

رهگیر، IMDb: 4.3

داستان یک زن در Incerceptor منتظر ماست. یک کاپیتان نظامی ایالات متحده مجبور می شود از سال ها آموزش تاکتیکی و تخصص نظامی خود استفاده کند، زمانی که ایستگاه دفاع موشکی تحت فرمان او به طور همزمان در وسط اقیانوس مورد حمله قرار می گیرد. فیلم Interceptor به کارگردانی متیو ریلی و با بازی السا پاتاکی و لوک بریس کاندیدای یکی از بهترین فیلم های اکشنی است که در سال 2022 تماشا خواهید کرد. Interceptor با حفظ هیجان همیشه در نتفلیکس است.

 

 

FIR، IMDb: 7.1

یکی دیگر از فیلم های اکشن قابل توجه سال 2022 FIR است. یک جوان معمولی زمانی که درگیر یک حادثه تروریستی می شود از نظر رسانه ها و در نتیجه مردم به یک فرد بد تبدیل می شود. به نظر می رسد که هیچ کس این احتمال را در نظر نمی گیرد که واقعیت می توانست متفاوت تر از این باشد. با تمام این اوصاف این نوجوان معمولی به ماموریتی فرستاده می شود تا خلاف آن را ثابت کند. پس اینجا چه اتفاقی می افتد؟ فیلمی اکشن که کاندیدای فراموش نشدنی است، جایی که داستانی پر از شگفتی و رمز و راز در انتظار شماست. ما می گوییم برای FIR که می توانید در آمازون پرایم تماشا کنید خیلی دیر نکنید.

 

 

پروژه آدام، IMDb: 6.7

یکی دیگر از فیلم های اکشن نتفلیکس که در سال 2022 با مخاطبان روبرو شد، پروژه آدام است. پس از یک فرود تصادفی در سال 2022، خلبان جنگنده سفر در زمان، آدام رید، در ماموریتی برای نجات آینده است اما دوباره با خود 12 ساله خود متحد می شود. پروژه آدام که با علاقه تماشا خواهید کرد، کاندیدای ورود به لیست فراموش نشدنی شماست.

 

 

Spider Man – No Way Home, imdb: 8.9

وقتی صحبت از فیلم های اکشن به میان می آید، می توانیم آن را کمی سرگرمی بنامیم. مرد عنکبوتی که همه ما بی صبرانه منتظر هر فیلم جدیدی هستیم، دوباره با کارکنان افسانه‌ای خود آمده است. البته، Spider Man – No Way Home، که در آن سرگرمی، ماجراجویی و اکشن در هم تنیده شده اند، توجه ها را به خود جلب می کند، زیرا فیلمی است که برای اولین بار هویت مرد عنکبوتی فاش می شود. این البته به ماجراهای دیگری نیز منجر خواهد شد. او ضمن انجام مسئولیت های خود به عنوان یک ابرقهرمان، باید مشکلات زندگی عادی خود را نیز حل کند. اما در تلاش برای حل این مشکلات، خطر به خطر انداختن ارزش های خود را دارد. وقتی مرد عنکبوتی برای کمک به دکتر استرنج مراجعه می کند، اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد. با توجه به طلسم، همه شرورانی که قبلا با مرد عنکبوتی مبارزه کرده اند، یکی یکی ظاهر می شوند. مرد عنکبوتی اکنون باید هم آینده خودش و هم آینده چندجهانی را در نظر بگیرد. Spider Man – No Way Home، جایی که لذت تماشا در اوج خود است، قطعا باید جای خود را در لیست بهترین فیلم های اکشن 2022 شما بگیرد..

 

 

زمان برای مردن نیست، IMDb: 7.

اکشن و تعلیق در این فیلم با هم ترکیب شده اند. پنج سال پس از اینکه جیمز باند دشمن و نابغه شیطانی خود ارنست استاورو بیوفلد را دستگیر کرد، دیگر جاسوسی فعال نبود. دوستش مامور سیا فلیکس لیتر از او برای یافتن یک دانشمند گم شده کمک می گیرد. باند موافقت می کند که زندگی آرام خود را پشت سر بگذارد و به یافتن والدو اوبروچف گم شده کمک کند. وقتی معلوم می شود که اوبروچف ربوده شده است، او مجبور می شود با یک شرور روبرو شود که آماده است میلیون ها نفر را با استفاده از فناوری های پیشرفته بکشد. برای No Time to Die که هیجان را با هر صحنه ای دو چندان می کند دیر نباشید.

 

 

بتمن، IMDb: 7.9

البته گفتن 2022 و صحبت نکردن در مورد بتمن البته. شاید یکی از موردانتظارترین و به ناچار یکی از پرطنین‌ترین فیلم‌های امسال، بتمن باشد. مطمئن هستیم که عاشقان اکشن آن را از دست نخواهند داد، اما اگر شما هم جزو کسانی هستید که هنوز فرصت ایجاد نکرده اید، می گوییم معطل نکنید. اگرچه تفاسیر کاملاً متفاوتی از فیلم وجود دارد، اما هنوز هم ارزش آن را برای بتمن در زندگی ما از دوران کودکی دارد. هنگامی که شهردار شهر گاتهام به قتل می رسد، بتمن برای مداخله فراخوانده می شود. بعداً، تحقیقات او در مورد این پست او را به کشف شبکه ای از فساد مرتبط با گذشته تاریک خود هدایت کرد. ما می گوییم برای بتمن، برجسته ترین فیلم اکشن 2022 با بازیگران افسانه ای و لذت تماشایی که ارائه می دهد، دیر نباشید.

برای دانلود جدیدترین فیلم های خارجی اکشن پیشنهاد میکنم به سایت 24movie مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: #فیلم #اکشن #خارجی #فیلم_خارجی #فیلم_اکشن ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

در نفرین شده زمین‌داران و اشراف فرانسوی قرن ۱۹ با دسته‌ایی از کولی‌ها مواجه می‌شوند که بر بخش زیادی از زمین‌های اشتراکی آنها ادعای مالکیت دارند.

آنها مدارکی ۸۰۰ ساله دارند که ادعای آن‌ها را اثبات می‌کند. ازآنجا که ثروت و قدرت، نه دیگری را تحمل می‌کند و نه او را لایق مذاکره می‌داند، تصمیم می‌گیرند با قتل‌عام، زمین‌ها را تصاحب کنند. همان کاری که آمریکایی‌ها با قبایل سرخپوست کردند.

کولی‌ها اما طلسمی دارند که نسل‌ها از آن‌ها محافظت کرده و آن‌ها نیز نسل‌ها نگهدار آن بوده‌اند. دندان نقره. کولی‌ها قتل عام می‌شوند اما آن‌ها ارباب تاریکی را احضار کرده‌اند، او بازمی‌گردد و در خواب آنها را مسموم می‌کند. چیزی که یادآور دیالوگ مشهور مکبث اثر ماندگار شکسپیر است.

برای دیدن ادامه ماجرا و دانلود رایگان فیلم ترسناک نفرین شده وبسایت 24 مووی رو بهتون معرفی می‌کنم.



:: برچسب‌ها: فیلم سینمایی ترسناک , فیلم سینمایی نفرین شده ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

فیلم هندی تاریکی  

فیلم تاریکی در سه محور داستانی همزمان به پیش می‌رود. سلوام پسر نابینایی‌ست که علاوه براین معلولیت مادرزادی، از نارسایی کلیه نیز در عذاب است. دیالیز می‌کند و به زودی مجبور خواهد بود عمل پیوند انجام دهد اما پولی ندارد. او منشی یک کتابخانه دولتی است و برای عمل پیوند باید هشتاد هزار روپیه پول بپردازد. 

از طرفی یکی از ثروت‌‎مندان شهر،‌ ساختمانی قدیمی را خریده و می‌خواهد آنجا را به مرکز خرید تبدیل کند اما آنجا محل زندگی ارواح و اجنه است. سلوام که پدرش از جن‌گیرهای معروف بوده، در ازای صد هزار روپیه، می‌پذیرد که به جنگ ارواح برود...

وینود که مربی کرکیت بچه‌هاست و اوضاع روحی خوبی ندارد، تلفن‌های مشکوکی دارد. رابطه‌اش با نامزدش تحت تاثیر اوضاع روحی قرار گرفته است و برادرش دچار مشکل شده و توانایی حرکت و تکلم را از دست داده و در نهایت خودش را می‌کشد. اتفاقی که وینود خودش را در آن مقصر  می‌داند.

خط دیگر داستانی ماجرای دکتر ایندران است. او روان‌شناسی است که توسط یکی از بیمارانش مورد سوقصد قرار گرفته و به کما می‌رود. صلاحیت او برای ادامه کار مورد تایید قرار نمی‌گیرد اما دکتر توانایی تسخیر ذهن آدم‌ها با قدرت بیانش را دارد و می‌خواهد لشکری از مجانین و دیوانگان بسازد...

این سه محور در جایی از داستان به هم می‌رسند. فیلم تاریکی محصول سینمای تامیل در جنوب هند است و سبک و سیاق خاص خود را دارد.

 

 

برای دانلود و تماشای آنلاین فیلم تاریکی سایت 24مووی رو پیشنهاد می‌کنم که فیلم و سریال‌های روز دنیا رو با دوبله اختصاصی و زیرنویس پخش می‌کنه.  



:: برچسب‌ها: فیلم هندی تاریکی , فیلم هندی اکشن ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر
  • ژانر: کمدی، فانتزی، خانوادگی، رمانتیک
  • سال انتشار: 2022
  • زبان: آمریکایی
  • محصول کشور: آمریکا
  • کارگردان: اَنی فِلِچِر
  • بازیگران: بِتی میلر، کَتی نَجیمی، سارا جسیکا پارکر، دوگ جونز، ویتنی پیک
  • تهیه کنندگان: لین هاریس، استیون هَفت، رالف وینتر
  • نویسندگان: جِن دی آنجِلو

فیلم شعبده بازی 2 با نام اختصاصی Hocus Pocus 2، محصول جدید شرکت محبوب والت دیزنی است که دارای سبک و فضای فانتزی و کمدی است. حضور بازیگران مطرحی همچون سارا جسیکا پارکر و داستان طنز و سرگرم‌کننده در قسمت دوم فیلم Hocus Pocus که در سال 1993 منتشر شد‌، جذابیت این فیلم را برای مخاطبان و علاقه‌مندان به این سبک بیش‌تر می‌کند. باید گفت که بازهم داستان پیش‌رو، حول محور خواهران سَندِرسون است که این بار در دنیایی مدرن‌تر، با قدرت‌های جادویی و شگفت‌انگیز خود دردسرهای جدیدی می‌سازند. 

 

خلاصه داستان فیلم Hocus Pocus 2 2022 شعبده بازی

داستان فیلم Hocus Pocus 2 بیست و نه سال بعد از وقایع اولین فیلم رخ می‌دهد و روایت سه دوست دبیرستانی است که به صورت تصادفی ساحره‌های پلید یعنی خواهران سندرسون را احضار می‌کنند و باید با تلاش‌های فراوان، جلوی این جادوگران را بگیرند.

 

برای دانلود و تماشا فیلم سینمایی Hocus Pocus 2، سایت 24مووی رو پیشنهاد می‌کنم که فیلم و سریال‌ها رو به صورت دوبله و زیرنویس پخش می‌کنه.



:: برچسب‌ها: معرفی فیلم سینمایی Hocus Pocus 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

سیما را هنر تصاویر متحرک می‌دانند. در سیما فریم‌هایی ثابت مثل عکس، با سرعتی معین و پشت سر هم پخش می‌شود و توهم حرکت را در نگاه مخاطبش ایجاد می‌کند.

در انیمیشن این تصاویر و عکس‌ها با نقاشی جایگزین شده است یعنی مجموعه‌ایی از نقاشی‌های متحرک که توهم حرکت را برای ما ایجاد می‌کند. انیمیشن قدمتی به اندازه خود سینما دارد. در بسیاری از فیلم‌های صامت اولیه مانند سفر به ماه از ژرژ ملیس تکیک‌هایی بکار رفته است که بعدتر سنگ بنای شکل‌گیری دنیای انیمیشن شده‌اند.

حتما علاقه‌مندان به سینما فیلم سه‌بعدی هوگو از مارتین اسکورسیزی را به خاطر دارند. شخصیتی که بن کینگزلی نقش او را بازی می‌کرد، ملیس بود. کمپانی عظیم و بین‌المللی دیزنی قدیمی‌ترین و مشهورترین نام در دنیای انیمیشن است. قدرت و تاثیرگذازی آنها به حدی بوده که برای دهه ‌ها، مبکی‌موس هم‌پای کوکاکولا، بخش مهمی از فرهنگ آمریکایی را نمایندگی می‌کرد.

والت دیزنی در سال ۱۹۲۸ این انیمیشن را ارائه کرد و تا سال‌ها خودش نیز صدا پیشگی آن را برعهده داشت.

 

کودک خودش به تنهایی نمی‌تواند به سینما برود. این یک از ویژگی‌های مهمی است که سینمای انیمیشن باید به آن توجه کند و از منافع آن نیز بهره ببرد. یعنی اینکه یک مخاطب کودک ممکن است دو همراه بزرگسال داشته باشد.

کسانی هزینه کرده‌اند و باید لذت ببرند. پس یک انیمیشن منصف باید تا حدودی رضایت بزرگسالان را نیز به دست آورد. اگر چه در این سال‌ها شاهد انیمیشن‌های مختص بزرگسالان  ماند ریک اند مورتی هم بوده‌ایم. در ادامه قصد داریم برخی از بهترین انیمیشن‌ها را بررسی کنیم.

 

 

 

انیمیشن بن تن

بن‌تن ده ساله که برای رسیدن تعطیلات تابستانی ثانیه شماری می‌کند، مجبور است با پدربزرگ و دختر عمویش به یک تعطلات خانودگی برود. از طرفی در جای دیگر از جهان جنگی فضایی در جریان است و حاصل این نبردها وسیله‌ایی است مانند ساعت مچی بنام امنیتریکس که به او این امکان را می‌دهد که به ده شکل مختلف بیگانه درآید. او ابر قهرمانی است که به کمک دوستانش هربار به جنگ شروری می‌رود و با شکست او زمین را از نابودی حفظ می‌کند. 

این فرانچایز توسط «من او اکشن» ساخته و توسط برادران وارنر پخش می‌شود. بن‌تن نیز مانند اکثر ابرقهرمان‌ها، یاری رسان‌هایی دارد و اینان بر اساس استقبال مخاطب‌ها در هر فصل تغییر می‌کنند. بن‌تن سنش بیشتر می‌شود و گاهی به صورت فلش بک به دوره ابتدایی سریال بر می‌گردد. نقطه‌ی قوت اینگونه آثار آن است دنیایی کاملا ویژه می‌سازند و این دنیاها به آن‌ها امکان داستا‌ن‌گویی می‌دهد.

انیمیشن بچه رئیس

در دنیایی که روزی بچه‌ها شیرین‌ترین و محبوب‌ترین موجودات بودند، حالا روز به روز از محبوبیت آن‌ها کاسته می‌شود و خانواده‌ها بجای بچه، محبت و زمان خود را صرف سگ‌ها می‌کند. بچه‌ رئیس از دنیایی دیگر مامور شده تا هر طور شده این روند را معکوس کند. شرکتی به نام پاپیکو قرار است سگ‌های یک روزه‌ایی تولید و در بین مردم پخش کند که هرگز بزرگ نمی‌شوند. رئیس پاپیکو مانند داستانِ حالا کلاسیک شده جنگ ستارگان و بسیار دیگر از این دست داستان‌ها، خود قبلا از اعضای مهم نی نی کندو بوده است که حالا توسط سویه تاریک تسخیر شده است یا بهتر است بگوییم آدم بدی شده است. این داستان اما هرگز به این خشکی و یکنواختی نیست. نویسنده این فیلم مایک مک کولز که آن را از کتابی به همین نام از مرلا فرزی اقتباس کرده است، لایه‌های مختلف داستانی  و انسانی به آن اضافه کرده و داستانی مملو از موقعیت‌های جذاب و شوخی‌های شیرین ساخته است. تیم با داستان قدیمی بچه دوم مواجه است و بخشی از کشمکش‌های شروع داستان حاصل کم شدن توجه خانواده به تیم است. داستانی آشنا که همه به نوعی آن را درک کرده اند. لایه داستانی دیگر تبدیل شدن رابطه دو کودک پس از جنگ و جدل‌های اولیه به دوستی و رفاقت و عشق و در نهایت برادری است. شبیه ماجراهای جاده‌ایی و سفر که نمونه متاخر و معروف آن فیلم کتاب سبز به کارگردانی پیتر فارلی است. 

در بچه رئیس الک بالدوین، استیو بوشمی، لیسا کودرو و توبی مک‌گوایر کار صدا پیشگی را انجام می دهند. محبوبیت این فیلم باعث شد که دنباله‌هایی نیز بر آن ساخته شده و یک سریال نیز بر این اساس بسازند. 

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 

کنت دراکولا پس از مرگ همسرش تصمیم می‌گیرد هتلی بسازد که در آن تنها پذیرای هیولاها باشد. او دختر زیبایی به نام میویس دارد که در آستانه ۱۱۸ سالگی است. دختری زیبا و سودایی که آرزوهای بزرگی در سر دارد. میویس که قصد ترک قصر را دارد با نمایشی که پدرش ترتیب می‌دهد، پشیمان می‌شود اما همین نمایش پای جاناتان را به هتل باز می‌کند و در این میان علاقه‌ایی بین این دو شکل می‌گیرد که... این انیمیشن جذاب و پرطرفدار، داستان بلوغ و استقلال است  و به شیرینی هر چه تمام‌تر گفته می‌شود. والدینی که به‌عنوان نسل قدیم حافظ وضع موجود و آنچه ساخته‌اند هستند و جوانانی که می‌خواهند دنیاهای دیگر را تجربه کنند. 

نویسندگی انیمیشن هتل ترنسیلوانیا را پیتر باینهام و رابرت اسمیگل بر عهده دارند و کارگردان آن کندی تارتاکوفسکی است. آدام سندلر صداپیشگی دراکولا و سلنا گومز محبوب نقش میویس را بر عهده دارند. استیو بوشمی که سریال محبوب امپراتوری بوردواک را در کارنامه دارد نیز در انیمیشن هتل ترنسلوانیا حضور دارد.

 

 

برای دانلود و تماشای این انیمیشن‌های زیبا، سایت 24مووی رو پیشنهاد می‌کنم که انیمیشن‌ها رو با دوبله اختصاصی پخش می‌کند. 



:: برچسب‌ها: انیمیشن , جدیدترین انیمیشن ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر

 

سینمای هند تاثیر بسیاری بر سینمای فارسی در قبل و بعد انقلاب داشته است. داستان‌های ساده، ریتم تند، موضوعات آشنا، عشق‌های پرسوز، اربابان زورگو، رقص، آواز و عموما پایان خوش از ویژگی‌های مشترک این دو نوع سینما است. به همین خاطر است که بخش زیادی از علاقه‌مندان به سینما از نسل‌های مختلف همچنان دوست‌دار و پیگیر سینمای هند هستند.

 

تو این پست قصد دارم در مورد چند تا از فیلم های معروف هندی صحبت کنم. 

فیلم هندی مکاسوری

خلاصه داستان فیلم مکاسوری

مکا سوری بیش از شش فوت قد دارد. او یک بز را با دندان می‌کشد و خونش را می‌خورد و بعدش ۱۰ کیلومتر می‌دود. مردی خشن و بداخلاق. اما او عاشق رانی می‌شود. دختری زیبا که در خانه ارباب کار می‌کند. این دو با هم ازدواج می‌کنند اما ارباب در روستا شایعه می‌کند و مکا سوری را به زنش بدبین می‌کند. او طاقتش تمام می‌شود و زنش را می‌کشد. در زندان گناه فرد دیگری را گردن می‌گیرد..

اگه دوست دارید این فیلم رو با دوبله تماشا کنید، سایت 24مووی مرجع خوبی برای دانلود این فیلم با دوبله فارسی است

فیلم هندی پسر خیابان

مراد پسری مسلمان از خانواده‌ایی فقیر است که در زاغه‌های محقر زندگی می‌کند. او عشقی قدیمی و زیبا و به غایت با نمک دارد. آنها با همدیگر در در دانشکده‌ی پزشکی تحصیل می‌کنند. پدر مراد طبق سنت مسلمانان هندوستان، زن دوم گرفته است. این در حالی است که او از پس هزینه همین زندگی هم بر نمی‌آید. پدر مراد راننده است. پایش دچار مشکل شده و نمی‌تواند تا مدتی رانندگی کند. مراد جای پدرش راننده دختری ثروتمند اما غمگین می‌شود. در این فیلم ما طبق سنت قدیمی سینمای هند با آواز و شعر طرفیم اما نه رقص و آواز در زیر باران و از پشت درخت. مراد که به صورت اتفاقی با یک گروه رپ آشنا شده، کم‌کم دارد برای خودش در رپ اسمی دست و پا می‌کند...

 

 

 فیلم هندی اکشن خداحافظی

سامر و نرگس ازدواج و زندگی عاشقانه‌ایی دارند. سامر مهندس کامپیوتر است و نرگس هم شغل خودش را دارد اما بحران جهانی اقتصاد در سال ۲۰۰۸ دامن‌گیر هر دو شده و باعث بیکاری آنها می‌شود. سامر که دیگر نمی‌تواند بیکار بماند، برای خودش و نرگس در کشوری خیالی در خاورمانه به نام نعمان درخواست کار می‌دهد. اما ظاهرا نرگس در دام باندهای قاچاق انسان افتاده و حالا سامر باید در کشوری بیگانه زنش را پیدا کند... خداحافط کاملا با آنچه از فیلم‌های هندی تصور می‌کنید متفاوت است. خبری از اغراق‌های خنده‌دار و زرق و برق و رقص و آواز بی‌مورد نیست.


برای دانلود رایگان فیلم‌ هندی جدید دوبله فارسی می‌تونید از وبسایت 24مووی تماشا کنید.

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم هندی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیلوفر
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد